پیام تبلیغاتی,پیام انبوه,اس ام اس تفکیک جنسی و سنی,بانک مشاغل,اینترنت پر سرعت,,سامانه پیام کوتاه,نمایندگی سامانه پیام,نمایندگی اس ام اس,,sms,سامانه پیامک اصفهان,اس ام اس اصفهان,اصفهان ,
 
مهمان عزیز خوش آمدید [ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷ و ۰۲ دقیقه ]
 



نام کاربری
رمز عبور
تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد
كلمه عبور خود را فراموش كرده ام
 



نتيجه اي يافت نگرديد
 
 


به سامانه ارسال و دریافت پیامک آریانا خوش آمدید

دفتر مرکزی: اصفهان شاهین شهر انتهای رازی سیتی سنتر قلب شهر طبقه همکف واحد A3

تلفن پشتیبانی: 03145306530-09211182102

 
 
  راهکار های آریانا پیامک برای ارتباط سازمان ها با کاربران

امروزه در سازمان ها نياز به شناخت و درک متقابل براي ايجاد رابطه بهينه و توسعه تفاهم با ديگر نهادها و عموم مردم به عنوان يک اصل اساسي پذيرفته شده است. اين فرآيند که به منظور تسهيل حرکت در مسير نيل به اهداف سازماني شکل مي گيرد، روابط عمومي نام گرفته است.

 

روابط عمومي با شناسايي امکانات و شرايط محيط بيرون سازمان و پيوند دادن آن ها با شرايط دروني، مي تواند اجراي فرامين و پيگيري اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثيرگذاري با جامعه برقرار نمايد. روابط‏ عمومي هوشمند با استفاده از تکنولوژي هاي روز ارتباطي فضاي حاکم بر محيط درون سازماني را مديريت مي کند و جريان انديشه سازي و تصميم گيري هاي اجتماعي را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثير قرار مي دهد. يکي از ابزارهاي کارآمد ارتباطي که مي تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پيام کوتاه است.


تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:


1- انتشار اخبار سازمان

بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.

2- دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي مردمي
3- فراخوان مراسم و همايش هاي علمي فرهنگي
4- افکارسنجي پيامکي با جامعه آماري روشن و قابل استناد

نظر شما درباره نحوه پاسخگويي کارکنان سازمان چيست؟ 1- خيلي خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعيف

5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها
6- ارسال پيام انگيزشي به کارکنان
7- ارسال پيام هاي تربيتي به خانواده هاي کارکنان هدف تربيت ، مطيع نمودن كودك نيست بلكه ياري رساندن به كودك است تا خود را در بيابد